Dodawanie komentarza

Do tematu: racja

Komentarze do artykułu: Aspartam zabija!

POKAŻ WSZYSTKIE WĄTKI

racja

~MARTA P.

2007-06-10 10:39:50

jestem z wykształcenia chemikiem, zajmuje sie technologia procesow produkcji. a hobystycznie zajmuje sie takimi naukowymi doniesieniami,warto wiedziec ze wszystkie substancje dodawane do zywnosci nazwane jako E-i numer sa szkodliwe dla zdrowia, aspartam E-951 jest najbardziej szkodliwy. nie chodzi nawet o to ze produkuje sie z niego w warunkach zlego przechowywania metanol,ale jest trucizna sam w sobie, diabetycy masowo stosuja srodki-słodziki bezcukrowe ktore skladaja sie z aspartamu,wmawia im sie ze sa zdrowe gdy tymczasem aspartan zakloca prace trzustki i powoduje cukrzyce!!!! takze drodzy Panstwo-pozegnajcie produkty LIGHT i napoje gazowane jesli chcecie uniknac cukrzyy i raka i wielu innych chorób z padaczka włacznie.

ODPOWIEDZ

Aspartam, glutaminian sodu

~EWA z PODLASIA

2008-03-24 21:01:54

Szanowna Pani! Obejrzałam dzisiaj na kanale Planete program pt."Rakotwórcza słodycz". Tematem był oczywiście aspartam. Po jego zakończeniu postanowiłam dowiedzieć się więcej na jego temat. Już po przeczytaniu pierwszego artykułu w internecie nieźle się wystraszyłam. Postanowiłam sprawdzić skład różnych produktów, które często spożywam. Aspartam znalazłam w gumie Orbit, którą uwielbiam i kupuję często w opakowaniach po 46 drażetek. Informacja o asp. jest, ale napisana bardzo nieczytelnie. Znalazłam go też w multiwitaminie firmy Zdrowit. Stwierdziłam też, że wiele produktów zawiera glutaminian sodu.Nigdy nie zwracałam uwagi na te składniki. Owszem, coś tam słyszałam, lecz nie wiedziałam, jakie skutki przynosi nadmierne ich spożywanie. Tak mało na ten temat mówi się w mediach. Po rozmowie z siostrą postanawiam ograniczyć jedzenie produktów zawierających te składniki, zwracać większą uwagę na etykiety, spróbować oczyszczać organizm oraz uświadamiać w tym kierunku rodzinę.
   Dziękuję za Pani opinię na ten temat! EWA

ODPOWIEDZ