Dodawanie komentarza

Do tematu: Za lot odpowiada Thuzk, Klich.

Komentarze do artykułu: Polski rząd ma śledztwo głęboko w d....!

POKAŻ WSZYSTKIE WĄTKI

Za lot odpowiada Thuzk, Klich.

~US Navy(emeryt)

2010-04-25 17:29:30

Za całosciowe logistyczne, techniczne i od strony bezpieczeństwa za przygotowanie misji Prezydenta i Prezydenskiego samolotu do Katynia był i jest odpowiedzialny gen.bryg. Marian JANICKI – Szef Biura Ochrony Rzadu(BOR), który podlega pod Jerzego Millera czyli Ministra Spraw Wewnetrznych i Administracji.
   
   Ten kłamca i mściwiec, wnuk esesmana, syn agenta Gestapo a potem NKWD, IW, UB, SB, Tusk i jego banda ganksterów oszustów-złodzeji nazywana “rządem” potraktowali misje Prezydenta do Katynia, jak jakąś prywatną nie potrzebną podróż Prezydenta.
   
   Dlatego BOR i służby, które podlegaja też pod Bogdana Klicha – ministra obrony narodowej potraktowały całkowicie “po maceszemu” misje prezydenta i wyglada na to, że CELOWO nie zabespieczyli tej misji od strony bezpieczenstwa, o czym ruskie wiedzieli, wiec capy przygotowali ZASADZKE na ten prezydencki samolot aby się rozwalił, gdyz Putinowi nie odpowiadał taki twardy gracz polityczny jak Kaczynski wiec jego dawno usiłował zlikwidować fizycznie.
   
   Coś na temat “polowania” na L.Kaczynskiego musiała wiedzieć znana dziennikarka z TVN Joanna Racewicz – żona Pawła Janeczka, dowdcy osobistej obstawy Prezydenta, który zginoł tez w tej katastrofe.
   Koleżnaki z pracy Joanny Racewicz plotkowały, że w ostanich miesiacach Joanna PANICZNIE sie BAŁA o życie swego męża, który może zginąć, gdyż on zauważył ze “coś” lub “ktoś” się szykuje bardzo grożnego Prezydenta ….z zamachem włącznie …
   
   Ten mściwiec zydo- niemiec, wnuk esesmana i syn agenta Gestapo, a nastepnie NKWD, IW, UB, SB, Tusk i ci bandyci z PO tak kombinowali, aby L.Kaczynski nie pojechał do Katynia i przypomniec o Kotyniu, aby potem L.Kaczynskiego tą nie obecnoscia zaatakować w kampani wyborczej, co spowodowałyby ze Polacy w wyborach prezydenckich by nie głosowali na Kaczynskiego.
   
   Cala logistyka misji Prezydenta III RP, gdziekolwiek by sie, przemieszczal zalatwiajac interesy na rzecz Panstwa Polskiego, a zwaszcza do krajow NIE przyjaznych Polsce jak do Rosji, taka podróz MUSI byc odpowiednio przygotowana przez szefostwo BOR oraz inne panstwowe sluzby wedlug ustalonych zasad za co placi im polski podatnik.
   
   Kompetecja pilota rzadowego samolotu jest wykonanie lotu zgodnie ze wszystkimi procedurami latania, lecz samo LOGISTYCZNE przygotowanie tego lotu pod wzgledem CALOSCIOWEGO zabespieczenia bezpieczenstwa Prezydenta w tej misji konkretnie do Katynia w dniu 10 kwietnia 2010 roku na ziemi oraz w powietrzu bylo świetym OBOWIAZKIEM szefa BOR gen.bryg. Mariana Janickiego, który sie nie wywiazal ze swoich obowiazków.
   
   Jest tylko pytanie czy z opieszalosci czy tez moze na czyjes msciwe ZAMÓWIENIE ?
   
   Nawet ELEMENTARNE, najbardziej podstawowe wymogi oraz PROCEDURY zapewnienia bezpieczenstwa przelotu tego samolotu Prezydenta do Smolenska NIE zostaly spelnione i widoć to jak dloni nawet dla zwyklego obywatela, który na przykład wie jak przygotowywane sa loty prezydentów USA czy Francji lub Rosji !!!
   
   Lotnisko w Smolensku nie jest wyposazone w system naprowadzania Instrument Landing System (ILS) pozwalajacy ladowac we mgle, snierzycy lub ulewnym deszczu, a podobno mgla na tamtym lotnisku w Smolensku okrazonym bagnami jest czesto wiec gen.bryg. Marian Janicki szef Biura Ochrony Rzadu powinien wyslać kilkanascie godzin wczesniej swoich specjalistów BOR, aby to oni obserwowali pogode wydajac ostateczny werdykt czy prezydencki samolot moze ladowac czy tez nie może.
   
   Ruskim NIGDY nie wolno wierzyc, gdyz oni byli, są i beda NIE ucziwi ani wiarogodni. Cale ruskie spoleczenstwo jest totalnie ZDEMORALIZOWANE pod kazdym wzgledem przez zydo-bolszewie i trzeba jeszcze co najmniej z 5-ć pokoleń, aby wychowac ta ruską dzicz na uczciwych normalnych ludzi.
   W Rosji carskiej i ZSRR było pełno przypadków, że sukcesorzy walki o władze sie zabijali na wzajem, wiec w “kulturze” rosyjskiej zabicie polskiego Prezydenta to normalne rozumowanie …
   
   Cała ta zasadzka na Prezydenta musiało byc szykowana przez ruskich, wcześniej i dlatego kilka miesiecy wczesniej zapraszali Tuska do Moskwy na spotkania …
   Ruskie słuzby specjalne wykożystały mściwość i nienawieść Tuska do L.Kaczynskiego.
   
   Faktem jest ze Rosja i sam super MŚCIWIEC zydo-kaszub Tusk nie chcieli, aby L.Kaczynski celebrowal 70-rocznice bolszewickiej rzezi Polaków w Katyniu wiec od samego poczatku mozna bylo sie spodziewac jakis powaznych niebespieczenstw dla Prezydenta.
   
   Donald Tuska jako super MSCIWIEC, klamca i zdemoralizowany typ zwalczajacy nawet metodami wielokrotnych “kryminalnych tekstów” przeciw Prezydentowi L. Kaczynskiemu urzyl swojej wladzy i ZDEMORALIZOWAL caly ten swój rzad, który wrecz urzadzil POLOWANIE z nagonka na L.Kaczynskiego w którym to polowaniu najprawdopodobniej w jakis sposób byli ZMUSZENI uczestniczyc inni wysocy funkcjonariusze rzadu Tuska, by gdyby sie nie poddali tej MSCIWEJ presji Tuska to on by tych nie subodynuwanych sobie wysokich funkcjonariuszy powyrzucala ze stanowisk kierowniczych w tym swoim “rzadzie”.
   
   Tak wiec takim kmotem tuskowym zostal Jerzy Miller czyli Ministr Spraw Wewnetrznych i Administracji oraz szef BOR gen.bryg. Marian Janicki.
   
   W pierwszej kolejnosci ODPOWIEDZIALNYM za NIE zorganizowanie dostaecznego bezpieczenstwa tej misji Prezydenckiego samolotu do Smolenska i Katynia byl i jest szef Biura Ochrony Rzadu gen.bryg. Marian Janicki, który dokladnie, doskonale wiedzial, ze w tej misji tez beda uczestniczyc NAJWAZNIEJSI dowodcy Wojska Polskiego oraz najwazniejsi urzednicy w Panstwie Polskim.
   
   Wlasnie dlatego to tym bardziej gen. Janicki szef BOR powinien byl nadac statut tej misji SZCZEGÓLNIE WAZNEJ od strony zabezpieczenia 100% BEZPECZENSTWO Prezydenta, ale tez generalow NATO na pokladzie samolotu Tu-154 do Smolenska i Katynia czyli na terenie teorytycznego woroga Polski, którym jest Rosja, która wczesniej karala Polske róznymi embargami … itp. zwalczajac Polske.
   
   Na przyklad w ramach tej procedury zabespieczenia rzeczywistego bezpieczenstwa Prezydenckiego samolotu, powinien poleciec CO NAJMNIEJ jeden samolot o 24 godziny wczesniej z odpowiednimi wykfalifikowanymi funkcjonariuszami BOR co powinno bylo byc za-wczasu uzgodnione z wladzami Rosji.
   
   Takie misje sa kosztowne, ale jak sie jedzie z misja do wrogiego panstwa to realizacja bezpiecznego poruszania sie we wrogim panstwie wymaga DODATKOWYCH zabespieczen o czym wiedzial szef BOR, ale ich chyba CELOWO nie zrealizowal na czyjes ZAMÓWIENIE ???
   
   W ostatecznosci bylo KONIECZNIE wyslanie do Smolenska na kilka godzin wczesniej dodatkowego “szpicowego samolotu” BOR-u , z POLSKIMI agentami fachowcami BOR w celu mertyrocznego ustalenia w ostaniej chwili czy ze wzgledow pogodowo-atmosferycznych oraz technicznego wyposazenia, sprawnosci dzialania lotniska w godzinach planowanego ladowania Prezydenckiego samolotu w Smolensku w celu ostatecznej OCENY bezpieczenstwo ladowania tego Prezydenckiego samolotu w Smolensku czy tez wczesniejszemu okresleniu ZAPASOWEGO lotniska uzgodnionego z Rosja co ostatecznie powinno byc DECYDOWANE przez BOR o faktycznym bezpiecznym ostatecznym ladowaniu Prezydenckiego samolotu, czy tez nie ladowaniu na tym lotnisku w Smolensku lub innym zapasowym.
   
   Gdy prezydent USA leci z misja do kraju niezbyt przyjaznego do USA to 3 dni lub wczesniej do tego kraju docelowego leci transportowy samolot US Force, na ktorego pokladzie sa wlasne prezydenckie samochody, wlasna karetka pogotowia oraz helikopter na pokladzie tego samolotu. Na pokladzie tego samolotu jest tez sala operacyjana itd.
   
   Ponadto tez leca WCZESNIEJ specjalisci z biura ochrony rzadu USA, ktorzy sprawdzaja stan techniczny lotniska pod kazdym wzgledem wraz grupa agentów , ktorzy obstawiaja lotnisko przed przylotem prezydenta co jest wczesniej uzgodniane z krajem odwiedzin.
   
   Kazdy wyjazd prezydenta USA poza USA jest przygotowywany przez caly sztab specjalistow, ktorego obrady mozna obejzec na filmach DVD znajdujacych sie w sprzdazy dla zwyklych przcietnych ludzi w sklepach z DVD.
   
   Na ogol do krajow “mniej bezpiecznych” lub niezbyt przyjaznych dla USA procedury misji prezydenta sa przygotowywane z jeszcze WIEKSZA troska zabespieczenia Prezydenta , wiceprezydenta czy sekretarza stanu USA, wtedy gdy z misja ma poleciec Prezydent to wtedy leca DWA samoloty Air Force One, tak aby jacys terrorysci nie wiedzieli w KTORYM konkretnie samolocie jest prezydent USA.
   Ten DRUGI asystujacy “Air Force One” w ostatniej chwili laduje na lotnisku najblizej oddalonym od docelowego na ktorym laduje Prezydent i jest zabespieczeniem w jakis nie przewidzianych sytuacjach.
   
   Ponadto teoretycznie ten ten pierwszy “Air Force One” jest na 200% sprawny, ale zawsze jest obawa ze moze byc zaatakowany przez jakis terrorystow wiec ZAWSZE jest zabespieczany DRUGIM identycznym egzemplarzem Air Force One, ktory na codzien jest w dyspozycji vice-prezydenta USA, Sekretarza Stanu (premiera) lub dla celow urzycia nadzwyczajnego, gdy nawalil ten perwszy podstawowy Air Force One.
   
   Te podstawowe PROCEDUR, srodkow zabezpieczenia bezpieczenstwa prezydenta USA w czasie jego misji w samym USA i poza USA dosyc obrazowo pokazuje dokumentalno-historyczny film pt.
   
   “Secret Access: Air Force One DVD” ktory mozna kupic za jedyne $20 na Amazon.

ODPOWIEDZ



Wydawca portalu HOTNEWS.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści  zamieszczane przez użytkowników tejże strony. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.



Nieprzerwanie od 2004 roku!

PARTNERZY:
Stanisław Michalkiewicz
Nasze kanały RSS:
główny
O NAS:
REKLAMA:
zobacz ofertę