Dodawanie komentarza

Do tematu: nic dziwnego

Komentarze do artykułu: Pielęgniarki klasy drugiej

POKAŻ WSZYSTKIE WĄTKI

nic dziwnego

~Paulina

2005-09-11 00:55:51

poziom , wiedzy, podejscie do pacjenta, etyka zawodu polskiej pielegniarki jast tak niska ze i 5 lat to mało.

ODPOWIEDZ

polskie pielęgniarki

~sLZYwJXXOxvv

2005-10-13 09:49:07

Musisz wypełnić wszystkie pola!!! Szanowny pacjencie żadna pielęgniarka na świecie nie zostałaby na dyżurze mając pod opieką 40-50 pacjentów na oddziale zabiegowym ostrodyżurowym, a do takiej pracy są zmuszane polskie pielęgniarki z oszczędności (w sytuacji samotnego wychowywania dzieci, bezrobocia strukturalnego, pod groźbą utraty uprawnień zawodowych). Trudno jest dyskutować o podejścu, kiedy nie ma czasu i siły, a pacjenci jak wynikło z ostatnich badań agresję i gniew wyładowują właśnie na pielęgniarkach

ODPOWIEDZ

co ty mówisz ?

~iwona

2006-11-11 09:49:48

jestem pielęgniarka od 15lat .pracowałam na wielu oddziałach zabiegowych od chirurgi po transplantologię i niemogę sie zgodzic z twoja opinia.polskie pielęgniarki sa bardzo dobrze przygotowane od zawodu ,a ich zakres obowiązkow jest znacznie wiekszy od ich zachodnich koleżanek. z punktu widzenia pacjenta rzeczywiście opieka ze strony personelu jest niewystarczająca ale nie można za to winic pielęgniarek które jeszcze pracują!za poziom poieki w naszym kraju możemy podziękowac naszym politykom którzy pozwalaja na to aby jedna pielęgniarka opiekowała się liczba 50 pacjentów .w tym 10 w pierwszej dobie po operacji kolejnymi 10w drógiej .wiekszoś osób wie co to znaczy. dodatkowo przygotowuje kolejnych pacjentów do planowanego zabiegu.jest to bardzo odpowiedzialne zadanie.nikt z nas nie chciałby by ofiaroą błędu pielęgniarskiego ,dlatego nie jest tak że pielęgniarki nie interesuja sie pacjęntami leżącymi na salach.dla mnie sprawa piorytetową jest dokładne przygotowanie i opisanie leków przed podaniem ich pacjentowi .tu nie może by błędu,żadnego.moja pomyłka może kosztowac